ניסור בטון – ניסור בטון ישראל. ניסור וקידוח בטון מקצועי צוותים מנוסים ומיכשור מיוחד. הצעת מחיר לניסור בטון.

ניסור בטון ביוקנעם

Home / ניסור בטון ביוקנעם
חברה מקצועית עם ניסיון ושירות בכל רחבי ישראל – קבלו ניסור בטון ביוקנעם במחיר משתלם מצוות מומחה. לאחרונה גם ביצענו פרוייקטים לא מעטים של ניסור בטון בחיפה בבתים פרטיים וגם באולם תעשייה ענק במפרץ, ליד צומת הצק פוסט. אל תתפתו לשיפוצניקים שבקושי למדו להפעיל מסור בטון – ואין להם שום מושג או ידע טכני מתאים לגבי עמידות מבנה ויציבותו. חברת ניסור בטון ישראל מספקת שירות בכל הארץ מהצפון ועד לדרום – כולל ישובים מעבר לקו הירוק. החיתוך מתבצע באופן מקצועי ובטוח גם לאנשים שבסביבת העבודה, וגם למבנה. אם למשפץ אין ידע טכני והבנה טובה לגבי יציבות – הדבר עלול לגרום נזק. קרה לא פעם אחת שקבלן טיח הפעיל מסור שהוא השאיל מחבר. התוצאות היו עגומות : בתקרת הסלון פרץ סדק שאילץ ברבות הימים את הלקוח לפרק את התקרה. הוא היה צריך לבנות אותה מחדש. רוצים שקט נפשי וביטחון בפעולה – פנו אלינו לקבל הצעת מחיר. יש לנו קבוצות עצמאיות עם מנהל פרוייקט וצוות עובדים שמתמחים שתחום ההתמחות הוא רק ניסור וקידוח בטון. הניסיון שלנו יחד עם הרקע ובציוד המיוחד לחיתוך וקדיחה בבטון – הוא הפתרון לכל קיר בטון רחב עד 80 סמ אפילו. הבטון הינו מרכיב חשוב מאוד בבנייה ותורם לחוזקו ויציבותו של כל מבנה או רצפה, חדר או גשר לרכבים, פרגולה מבטון או קורות תמיכה במגרשי כדורגל ועוד… הבטון מורכב ברובו ממלט אשר משמש גם ביום יום באופן די נכבד בבנייה ואפילו בגימור ( טיח) ובשיפוצים. מלט עם חול וחצץ – בתוספת מים – יוצרים בטון. יחס התערובת משתנה לפי הצורך. אבל הבטון מאוד חזק וקשיח. ואם הנכם נמנים על תושבי יוקנעם ואתם לקראת שיפוץ או תוספת בניה, ושוקלים לנסר גג בטון או לפתוח צוהר בקיר ממד עבור חלון – פנו אלינו. ביצוע מדוייק ונקי לעומת שבירה. שבירת קיר בטון : פירוק של קיר אפשרי גם עם כלי שבירה – אבל לוקח המון זמן, קשה מאוד, לא יוצא ישר, עלול לגרום נזק למבנה או חלקו, מלכלך, מרעיש,והמון אבק. כלומר הרבה חסרונות לכן ניסור בטון עם מסורי יהלום מיוחדים וחדשים בצורה מאוד מדוייקת – עדיפה.
ניסור בטון ביקנעם

ניסור בטון ביקנעם ליד חיפה

הבטון הינו מרכיב חשוב מאוד בבנייה ותורם לחוזקו ויציבותו של כל מבנה או רצפה, חדר או גשר לרכבים, פרגולה מבטון או קורות תמיכה במגרשי כדורגל ועוד… הבטון מורכב ברובו ממלט אשר משמש גם ביום יום באופן די נכבד בבנייה ואפילו בגימור ( טיח) ובשיפוצים. מלט עם חול וחצץ – בתוספת מים – יוצרים בטון. יחס התערובת משתנה לפי הצורך. אבל הבטון מאוד חזק וקשיח.

שבירת קיר בטון : פירוק של קיר אפשרי גם עם כלי שבירה – אבל לוקח המון זמן, קשה מאוד, לא יוצא ישר, עלול לגרום נזק למבנה או חלקו, מלכלך, מרעיש,והמון אבק. כלומר הרבה חסרונות לכן ניסור בטון עם מסורי יהלום מיוחדים וחדשים בצורה מאוד מדוייקת – עדיפה.

 

ניסור בטון ביקנעם ליד חיפה

 

Call Now Buttonחייגו